scroll down
scroll up

CRM-система

для вашого бізнесу

CRM

Більше 3000 компаній у всьому світі вже автоматизували свій бізнес і залучили мільйони клієнтів завдяки CRM-системі Dynamics 365 від Microsoft. Приєднайтесь до їх числа з підтримкою компанії E-consulting!

Детальніше про CRM

Чому CRM Dynamics 365 обирають світові лідери

  • Можливість кастомізації

    Безмежні можливості кастомізації системи під будь-який вид бізнесу. Інтегратор розробляє додаткові модулі індивідуально під ваші запити.
  • Максимум безпеки

    Масштабна матрично-рольова модель дозволяє тонко налаштувати права доступу для кожного співробітника або відділу. Приховати важливу інформацію від сторонніх очей і захистити від скачування чи копіювання.
  • CRM на мобільному

    Мобільний додаток забезпечує повну функціональність настільної системи і дозволить працювати з будь-якої країни світу.
  • Безшовна інтеграція

    Інтеграція з MS Exchange, Outlook і Office допоможе створити єдину екосистему, в якій буде звично і комфортно працювати.
  • Багатомовність

    86 мов інтерфейсу, щоб ваші співробітники з різних країн легко користувалися звичним робочим середовищем.
  • Легко ділитися документами

    Завдяки технології SharePoint всі документи доступні в хмарі OneDrive або на локальних серверах.
  • Воронка продажів

    Налаштований бізнес-процес продажів веде клієнта по воронці і автоматично створює завдання співробітникам, які беруть участь у процесі продажу.
  • Контроль продуктивності

    KPI для кожного співробітника можна формувати з урахуванням десятків показників в залежності від ваших цілей в конкретний момент.
  • Конструктор процесів

    У конструкторі процесів ви легко зможете налаштувати робоче середовище без допомоги адміністратора чи програміста.
  • Мультивалютність

    Система зберігає базу з актуальними курсами валют і полегшує ведення бізнесу тим, хто працює з іноземними контрагентами.
  • Бізнес-аналітика

    Всі дані надаються у вигляді наочних графіків і діаграм завдяки інтеграції з PowerBI.
  • Інтеграція через API

    Система конекторів дозволяє з'єднати Dynamics 365 з будь-яким додатком, у якого є API.
  • Використання Azure

    Завдяки масштабуванню на потужностях Azure робота вашої системи завжди буде швидкою — незалежно від кількості звернень і записів в картках клієнтів.
  • Інтеграція з соцмережами

    Система інтегрується з Facebook, Twitter, LinkedIn, дозволяючи дізнатися більше про клієнтів і взаємодіяти з ними у звичному для них соціальному середовищі.
  • Внутрішній портал

    Актуальні новини компанії і важливі повідомлення можна опублікувати на внутрішньому закритому порталі, який буде доступний для перегляду лише вам і вашим колегам.

Компанії, котрі вже працюють з CRM Dynamics 365

    • Клієнт ForteBank
    • Галузь Банківська сфера
    • Країна Казахстан
    Квітень 2016

    Для виходу в ТОП банків роздрібного сектора Казахстану, банку «ForteBank» була потрібна єдина CRM-система для покриття процесів роздрібного обслуговування. За результатами тендеру, проведеного банком у 2015 році, рішення від компанії Е-Консалтинг було визнано кращим. На початку квітня 2016 року система була запущена в промислову експлуатацію. На сьогоднішній день скорочено час обслуговування клієнтів і підвищено якість обслуговування, скорочено час на навчання співробітників, збільшено ефективність продажів продуктів.

    Читать на сайте Microsoft
    • Клієнт MOYO
    • Галузь Ритейл
    • Країна Україна
    Вересень 2016

    Успішний український ритейлер MOYO істотно поліпшив результати продажів, запровадивши нову платформу управління відносинами з клієнтами, побудовану на базі Microsoft Dynamics 365 і Azure. Рішення, розроблене партнером Microsoft, компанією E-consulting, підвищило лояльність клієнтів і привабливість бренду MOYO. За допомогою цього рішення стало можливим проведення актуальних, відповідних цільовій аудиторії і її потребам, маркетингових та промо-акцій, що дозволило збільшити продажі.

    Читать на сайте Microsoft
    • Клієнт Ощадбанк
    • Галузь Банківська сфера
    • Країна Україна
    Жовтень 2011

    «Ощадбанк» — державний банк, мережа якого налічує 6000 філій, а кількість клієнтів — понад 20 мільйонів. Щоб продовжувати утримувати лідируючі позиції на ринку України, банк взяв за основу свої стратегії розвиток технологій і централізацію процесів. Ця процедура поширюється як на обслуговування клієнтів, так і на організацію роботи співробітників. В рамках даної стратегії «Ощадбанком» була впроваджена система XRM Banking на платформі програмного продукту «Microsoft Dynamics CRM».

    • Клієнт Київенерго
    • Галузь Енергетика
    • Країна Україна
    Листопад 2013

    Київенерго — це 5 структурних підрозділів, що забезпечують киян світлом, гарячою водою і теплом. У компанії працює понад 12 000 співробітників. Масштабність бізнесу привела до проблем з обробкою вхідних дзвінків і звернень. У Київенерго було прийнято рішення будувати автономний контакт центр. Компанія зупинила вибір на XRM Contact Center від українського інтегратора E-consulting — сучасному контакт центрі на базі Skype for Business і CRM-системи Dynamics 365 від Microsoft. Вже через півроку клієнт відзначив суттєві поліпшення в роботі компанії. Нова система була автоматизована і обробляла частину звернень без участі операторів — за допомогою IVR.

    • Клієнт ЦУМ
    • Галузь Ритейл
    • Країна Україна
    Червень 2018

    Київський ЦУМ — це унікальний для України формат універмагу, і єдиний на сьогодні торгівельний центр, котрий поєднує орендаторів і відвідувачів у єдиному просторі. Без поділу на «бутики», каси і тому подібні децентралізовані незручності. Давно знайоме офісним співробітникам поняття «open space» отримало нове втілення в концепції оновленого ЦУМу. Тепер універмаг став по-справжньому Універсальним магазином. Цю ідею вдалося втілити в життя завдяки впровадженню системи XRM Loyalty на базі Microsoft Dynamics 365.

Види ліцензій CRM Dynamics 365

E-consulting — ваш експерт з інтеграції CRM-системи

Інтегратор CRM — це компанія-підрядник, яка допомагає замовнику максимально швидко і ефективно впровадити CRM-систему в робочі процеси організації.

Вибір недобросовісного  інтегратора може привести до того, що клієнт так і не навчиться користуватися CRM, або буде використовувати малу частину її можливостей. А в гіршому випадку — і зовсім повернеться до старого доброго Excel.

 

Компанія E-consulting — ваш надійний інтегратор

  • На ринку з 2001-го року
  • 150 сертифікованих Microsoft співробітників
  • 30 розроблених з нуля галузевих рішень
  • 140 проектів впровадження CRM і XRM у 8-ми країнах
  • Золотий партнер Microsoft
  • Президент компанії Андрій Безгубенко особисто знайомий з Біллом Гейтсом
  • Клієнти працюють з нами довше 5 років і відкрито діляться результатами співпраці

 

 

Функції інтегратора:

Розробляє або модифікує комплексні IT-рішення під потреби клієнта
Налаштовує програмне забезпечення та обладнання
Організовує міграцію з одного сервісу на інший
Об'єднує CRM-систему з існуючим ПЗ компанії
Навчає співробітників клієнта
Здійснює різні види сервісної підтримки

Що може бути краще, ніж CRM?

XRM® — новий етап у розвитку бізнесу

XRM® (англ. EXtended Relationship Management — розширена система управління відносинами з клієнтами) — галузеві рішення на платформі Microsoft Dynamics 365.

Використання XRM — це наступний крок у розвитку CRM, коли процеси охоплюють не тільки взаємовідносини з клієнтами, а й роботу з партнерами, постачальниками, організацію відносин всередині компанії.

XRM-система пишеться спеціально під бізнес-завдання клієнта, тому вона легко інтегрується в існуючу інфраструктуру компанії.

  • Готове рішення саме під вашу галузь
  • Мінімум доробок — швидкий запуск в експлуатацію
  • При розробці було використано світові Best Practices з ведення бізнесу
  • Дозволяють заощадити, так як побудовані на оптимальних за ціною ліцензіях Microsoft

За 17 років роботи компанія E-consulting розробила 30 XRM-рішень для різних галузей

Наші клієнти, котрі вже використовують XRM-системи

Вкажіть Ваші контакти

Ми гарантуємо, що ваші контактні дані в безпеці і не будуть передані третім особам