Рішення від «E-consulting» для торгової мережі «Буслік»

17.04.2019
Рішення від «E-consulting» для торгової мережі «Буслік»

«Буслік»  це дитячі супермаркети на території Білорусі, де представлені всі групи товарів для дітей до 12 років.

Асортимент товарів на момент початку співробітництва нараховував більше 25 тисяч найменувань і постійно поновлювався. По всій мережі супермаркетів і фірмовому інтернет-магазині регулярно проходять акції та розпродажі.

Попередні самостійні спроби почати працювати з CRM-системою у вигляді готового рішення не принесли результату.

Ситуація на старті проекту

- Непрацююча програма лояльності

- Відсутність інформації і порожній профіль покупця

- Недостатній рівень вихідної та вхідної комунікації

Все це довго не давало змоги підвищити рівень продажів по всій мережі.

Рішення компанії «E-consulting»

У ході виконання робіт з діагностики бізнес-процесів для торгової мережі «Буслік» командними фахівцям «Е-консалтинг» була розроблена концепція проекту, календарний план та бюджет впровадження проекту з оптимізації та автоматизації.

Тільки якісна робота, системний підхід до формування і виконання задач може дозволити клієнтам правильно спланувати бюджет і терміни виконання, провести тендер на закупку системи, щоб успішно реалізувати проект. 

Отриманий результат

Завдяки результатам діагностики для XRM Loyalty на базі Microsoft Dynamics CRM був розроблений процес легкого входу покупця в програму лояльності.

У результаті клієнт зміг оцінити бюджет усіх проектів і окремих його частин, зміна яких гарантовано призведе до покращення фінансових результатів діяльності вже протягом першого року після впровадження.

Спеціалісти «Е-консалтинг» виявили ризики, пов'язані з автоматизацією бізнес-процесів в компанії «Буслік», і запропонували способи їх вирішення. В результаті з'явилась можливість уникнути помилок і загроз у процесі трансформації бізнесу.

Розроблена концепція багатоканальної взаємодії з клієнтами та учасниками клубу лояльності через єдиний контакт-центр, що дає можливість працювати з клієнтами через багато каналів комунікації:

- вхідні, вихідні дзвінки;

- повідомлення та коментарі: Вконтакте, Instagram;

- звернення по електронній пошті, форми зворотнього зв'язку на сайті;

- повідомлення в особистому кабінеті на сайті.

Прогноз на майбутнє

Професійна проведена діагностика дозволяє сьогодні супермаркетам «Буслік» перейти до розв'язання повноцінної CRM-системи.

Це дає розуміння того, що забезпечити безперебійне функціонування програмного CRM комплексу з повною ефективністю реалізації рішень можливе завдяки XRM Loyalty на базі Microsoft Dynamics CRM від компанії «E -консалтинг» в майбутньому.

 

«Відмічаємо своєчасну і якісну роботу над проектом, системний підхід до виконання завдань і продуктивну роботою проектної групи. Рекомендуємо «Е-консалтинг» як відповідального і надійного партнера».

С. Г. Мисяченко, Генеральний директор «Буслік»