Демоверсія
Рішення для бізнесу Вашій увазі готові рішення і функціональні модулі, які можуть бути використані для більш ефективної роботи в галузі маркетингових комунікацій, процесів обслуговування клієнтів або автоматизації інших бізнес-процесів різними компаніями
XRM® Cloud Contact Center

XRM® Cloud Contact Center

Тепер ви можете отримати широко функціональний Хмарний Контакт Центр на платформі Microsoft Skype for Business і Microsoft Dynamics 365 без інвестицій в обладнання та додаткове програмне забезпечення! Використовуйте зручний, технологічний інструмент, який є реальною альтернативою дорогим системам телефонії і працює як a front-end додаток, що об'єднує всі процеси обслуговування клієнта.

 

Все, що потрібно для роботи - підписка на сервіс і гарнітура для менеджера або оператора.

Facebook Wifi

Facebook Wifi

Рішення дозволяє розвивати ваші сторінки (ефективно нарощувати передплатників і обсяг комунікацій) в мережі Facebook

 

Як це працює?

За допомогою даного сервісу ви можете надавати доступ до вашої мережі Wi-Fi за «лайк» сторінки відвідувачем (наприклад, офісу, торгової точки або відділення банку). Відповідно, компанія отримує доступ до профілю і спілкуванню з передплатником.

Інтеграція сервісу з CRM-системою дозволить ефективно відслідковувати нових передплатників, налаштовувати комунікаційні процеси, застосовувати інструменти лідогенераціі.

 Ви отримуєте можливість:

Демонструвати продукти на вітальній сторінці сревіса WiFi і управляти даної сторінкою

Сформувати приплив потенційних клієнтів (як мінімум, розширити інформацію про них)

Аналізувати дані про відвідувачів

Модуль соціального інжинірингу

Модуль соціального інжинірингу

Сервіс збагачення бази даних інформацією про клієнтів з профілів соціальних мереж: Facebook, LinkedIn і ВКонтакте.

 

Як це працює?

Сервіс в автоматичному режимі витягує інформацію з відкритих профілів в соціальних мережах, відповідно наповнюючи Вашу базу даних (CRM-систему отсносітельно)

Тригером для сервісу може бути дія клієнта (передплатника) на вашій сторінці, а також активність його мережі контактів щодо даної дії. Крім того, сервіс може отрабоативать профілі по спеціально софрмірованной вибірці.

Швидкість роботи сервісу - 10 профілів в хвилину.

Автоматизація закупівель і тендерних процедур

Автоматизація закупівель і тендерних процедур

XRM Tenders - рішення, розроблене на платформі Microsoft Dynamic 365, для автоматизації процесів управління та проведення процедури закупівель товарів, робіт і послуг відповідно до умов, порядком і процедурою позначеної чинним законодавством і внутрішнім регламентом. Рішення включає конструктор процедур проведення торгів, а також інтегрований зовнішній портал для проведення електронних закупівель.

Автоматизація документообігу

Автоматизація документообігу

XRM DocFlow - рішення, розроблене на платформі Microsoft Dynamic 365 для автоматизації діловодства і управління всіма фазами життєвого циклу документа: створення, отримання, розгляду, редагування, затвердження, публікації, вилучення з обігу, архівного зберігання і знищення. Підтримує версійність, групову обробку, монопольне редагування і ведення історії роботи з документом.

Електронна каса в CRM

Електронна каса в CRM

Рішення дозволяє істотно спростити процес обробки замовлень в e-commerce. При замовленні система відразу ж виведе всю доступну інформацію (якщо цей клієнт вже замовляв у вас) або ж дозволить створити нового клієнта в систему. Не виходячи з форми замовлення ви можете вибрати товар і перевірити його наявність на складі.

Яндекс.Метрика