Історія успіху: «Generali Garant»

Завдяки CRM за рахунок економії часу і більш ефективної роботи операторів пропускна здатність контакт-центру значно збільшилася.

Історія успіху: «Generali Garant»

Страхова компанія Дженералі Гарант входить до складу Generali Group, що є однією з найбільших страхових груп в світі.

  • Галузь: Фінанси і страхування

Проблеми клієнта

Від нової CRM-системи очікувалося вирішення вказаних проблем

Запропоноване рішення: Система XRM® Contact Center

Запропоноване рішення: Система XRM® Contact Center

Омніканальний контактний центр, який можна налаштовувати без допомоги технічних фахівців

Які вигоди отримав клієнт після впровадження XRM® Contact Center

Відгуки клієнта

  • Ігор Шаров

    За рахунок економії часу і більш ефективної роботи операторів пропускна здатність нашого контакт-центру значно збільшилася. За допомогою CRM-системи стало набагато легше відстежувати ефективність роботи співробітників в філіалах. Співробітникам стає простіше працювати, тому що вони володіють інформацією, адже оператори працюють змінами, і вони не в змозі запам'ятати клієнтів і всі звернення. А CRM дозволяє їм оперативно отримати всю необхідну інформацію ще до початку спілкування.

Інші проекти E-consulting

Всі історії успіху