Історія успіху: «ForteBank»

Один з провідних банків Казахстану, з метою виходу в ТОП банків роздрібного сектора, потребував єдиної CRM-системи

Історія успіху: «ForteBank»

Акціонерне Товариство «ForteBank» є одним з провідних казахстанських банків і успішно працює на ринку банківських послуг вже більше 20 років.

  • Галузь: банківська сфера
  • Кількість відділень: близько 100
  • Дата впровадження продукту: 2015 рік

Проблеми клієнта

Необхідність ефективного вирішення згаданих проблем:

Запропоноване рішення: Проект «Єдине Вікно ForteBank»

Запропоноване рішення: Проект «Єдине Вікно ForteBank»

Згідно з результатами тендеру, проведеного ForteBank в 2015 році, рішення від компанії E-consulting, реалізоване на платформі Microsoft Dynamics CRM, було визнане кращим.
Однією з ключових особливостей системи є функціональність Єдине вікно.

Які вигоди отримав клієнт після впровадження системи

Відгуки клієнта

  • Єдине вікно на платформі USD забезпечує ефективну роботу фронт-офісу з обслуговування клієнтів, об'єднуючи роботу основних програм Банку, таких як АБИС Colvir, Compas +; системами грошових переказів Золота Корона, Western Union, Контакт-центром Genesys, а також LotusNotes, Service Desk, Microsoft SharePoint, Microsoft Dynamics CRM в єдиному інтерфейсі. Реалізовано інструменти огляду клієнта 360 °. Також була реалізована інтеграція Microsoft Dynamics CRM з мережею банкоматів і зовнішніх сайтів для управління демонстрацією індивідуальних пропозицій клієнтам і фіксування інтересів (лідогенераціі) для подальшої обробки.

    В рамках розвитку CRM-системи в ForteBank в найближчій перспективі планується впровадження огляду 720° з використанням інструментів CRM для аналізу клієнтських даних з можливістю побудови персоніфікованих і масових маркетингових кампаній, програм лояльності, а також інтеграція з сучасними комунікаційними сервісами Facebook, Twitter, Viber, WhatsUp , Skype, Telegram, SMS з метою забезпечення ефективних маркетингових комунікацій.

Інші проекти E-consulting

Всі історії успіху