Історія успіху: «Donbass Arena»

Компанія E-consulting запропонувала побудувати стосунки з уболівальниками на базі платформи CRM, запровадивши систему XRM® Loyalty

Історія успіху: «Donbass Arena»

«Донбас Арена» – перший в Україні та Східній Європі стадіон категорії «Elite», спроектований і побудований відповідно до кращих сучасних технологій.

  • Галузь: інфраструктура та спорт
  • Кількість місць: 52 667 осіб
  • Відкрито: 29 серпня 2009 року

Проблеми клієнта

Відсутність автоматизації з цільовими групами

Запропоноване рішення: Система XRM® Loyalty

Запропоноване рішення: Система XRM® Loyalty

Комплексне CRM-рішення для ритейлу, побудоване на платформі Microsoft Dynamics 365. Дозволяє реалізувати будь-яку механіку, відому в сучасній практиці програм лояльності

Які вигоди отримав клієнт після впровадження XRM® Loyalty

Відгуки клієнта

  • Дмитро Тепляков

    Нам дуже важливо ефективно комунікувати з кожним з наших уболівальників, точно визначати їх переваги і робити все, щоб відвідування стадіону було максимально комфортним для кожного гостя. Ще на стадії проектування «Донбас Арени» ми серйозно замислювалися про співпрацю з компанією, здатною допомогти нам вирішити ці завдання. Такою виявилася компанія E-consulting, яка запропонувала побудувати стосунки з уболівальниками на базі платформи CRM, запровадивши систему XRM Loyalty.

    CRM дозволила підвищити керованість каналів спілкування, дала можливість реєструвати кожен контакт з любителем футболу, які прийшли на матч або, скажімо, в фан-шоп, відвідувачем сайту або людиною, що додзвонилися в інформаційний центр стадіону. Так ми краще пізнаємо їх, персоналізуємо, фіксуючи соціальні і комерційні дані. Зручно, що вся інформація зберігається в структурованому оціночному вигляді, що дозволяє оперативно працювати з важливими в даний момент даними. CRM також забезпечує аналіз відомостей і виділяє конкретні цільові групи, а також дозволяє здійснювати ефективні заходи по залученню і обслуговуванню відвідувачів. Система керує також каналами комунікації з представниками цільових груп - емейл-розсилкою, смс-розсилкою та анкетуванням. Найголовніше, що управління всіма цими складними і на перший погляд абсолютно різними процесами ведеться з одного «пульта». За три роки плідної співпраці, фахівці E-consulting зарекомендували себе як професіонали, які справляються з будь-якими поставленими перед ними завданнями і допомагають розширювати спектр можливостей використання платформи.

Інші проекти E-consulting

Всі історії успіху