- Головна →
- Блог
-
2024.02.29
Завдяки нашому XRM Contact-Center, кожен оператор почуває себе впевнено, оскільки наш інтерфейс легкий у використанні та інтуїтивний.
-
2024.02.29
Розглянемо функцію "Суфлювання" в нашому XRM Contact-Center. Вона дозволяє менеджерам з Contact Center проводити навчання новачків більш ефективно, не створюючи дискомфорту під час реального спілкування з клієнтом.
-
2024.02.29
Ділимось з вами магічним функціоналом, який зачарує ваших операторів.
-
2024.02.29
Автоповідомлення – це справжній часозберігач для ваших операторів Контакт Центру. Оператор може автоповідомляти клієнта про те, що він був переведений в іншу чергу на опрацювання чату, створювати автопривітання при направленні в ITR
-
2024.02.29
Сьогодні ми хочемо звернути увагу на основний функціонал розділу «Кваліфікаційні групи. Черги» у XRM Contact-Center.
-
2024.02.29
Це заключне відео щодо фантасмагоричних можливостей нашого XRM Contact Center. Воно присвячене темі «Статуси користувачів. Матриця переходів».
-
2021.07.22
Windows 365 перенесе операційну систему в хмару Microsoft: весь функціонал Windows - додатки, дані і налаштування - стануть доступні з будь-якого пристрою.
-
2021.04.05
Microsoft є лідером в цьому магічному квадраті. Завдяки Microsoft Office і всеосяжній і перспективній дорожній карті продукту.
-
2021.03.29
Як з максимальною користю організувати віддалену роботу. Поради та рекомендації. Корисний набір додатків для організації віддаленої роботи.
-
2020.12.08
Сьогодні Microsoft разом з найбільшими партнерами-виробниками мікросхем представляє нове бачення безпеки Windows.
-
2022.10.30
Жодна програма не є відокремленим островом. Щоб отримати максимальну віддачу від програмного забезпечення, яке ви створюєте або купуєте, вам потрібно підключити його до іншого програмного забезпечення.
-
2022.01.11
Пошук кращого технічного персоналу став складнішим і дорожчим. Ось чому багато підприємців замислюються над розрізненими мікрокомандами.
-
2021.04.12
Декілька прикладів того, як XRM®-рішення від Е-Консалтинг і технології Майкрософт дозволяють нашим клієнтам залишатися найуспішнішими в Україні.
-
2021.01.28
В чому головна перевага CRM для малого бізнесу. CRM-система допоможе бізнесу вирости і масштабуватися.
-
2021.01.05
Омніканальність допомагає співробітникам легше взаємодіяти з клієнтами, а клієнтам дарує відчуття, що їх знають і дбають про них.
-
2020.08.13
Багато компаній побоюються переходити до хмарних технологій. Насправді, у перенесення CRM-процесів в хмару більше переваг, ніж недоліків.
-
2020.08.12
Чому правильний вибір CRM-системи вигідний для всіх.
-
2020.04.16
Вибір інтегратора, як і вибір самого програмного забезпечення CRM не слід сприймати легковажно.
-
2020.04.16
Зіткнувшись із кількістю пропонованого CRM-програмного забезпечення, не завжди легко прийняти рішення.
-
2020.02.13
Перелік переваг, які підтверджують ефективність системи лояльності
-
2020.08.05
Forbes опублікував список найдорожчих світових брендів 2020 року. У першій трійці виключно представники IT-індустрії.
-
2020.04.16
Команді E-consulting за одну ніч вдалося перебрати декілька десятків інтеграційних компонентів та впровадити в Ощадбанку міжнародний номер рахунку.
-
2019.04.17
Як професійно проведена діагностика сьогодні, дозволяє перейти до розгортання повноцінної CRM-системи вже завтра.
-
2018.08.15
Історія інтеграції контакт центру в найбільший банк України
-
2018.04.24
Ось які ключові поліпшення вийшли в результаті інтеграції:XRM Contact Center